Miben nyújt segítséget az STM?

Mobil technikát használó megoldás

Mobil technikát használó megoldás

A rendszer minden része elérhető interneten keresztül mobil eszközről (telefon, tablet, laptop). A mobil eszközön végzett módosítások közvetlenül a rendszer fő adatbázisba kerülnek tárolásra.

+
Jogosultságkezelés

Jogosultságkezelés

A rendszer felhasználói mind saját belépési kódokkal rendelkeznek, amellyel történő belépés után elérhetik a rendszer számukra engedélyezett adatait. 

+
Elektronikus adatkapcsolati modul

Elektronikus adatkapcsolati modul

A rendszer alapadati (partnertörzs, cikktörzs, rendelésállomány) mind exportálhatóak XLS formátumban más rendszerbe történő átemelés céljából.

+
Szolgáltatásmenedzsment

Szolgáltatásmenedzsment

Cégünk a rendszer bevezetés előtti és utáni partnertámogatást nagyon fontosnak tartja. A megfelelő modulok tervezése előtt részletesen felmértük partnerünk igényeit, jelenlegi munkafolyamatait, a résztvevő szereplőket.

+
Tudásmenedzsment

Tudásmenedzsment

A rendszer fontos sarokköve, hogy a munkafolyamat során összegyűlt tapasztalatokat a belső felhasználók rögzíthessék, hogy az a folyamat többi résztvevője számára információt szolgáltasson, illetve későbbi hasonló esetek esetén újra felhasználható legyen. 

+
Elektronikus adatkezelési rendszer

Elektronikus adatkezelési rendszer

A rendszer által kezelt összes dokumentum elektronikus formában (PDF, JPG) tárolásra kerül az rendszer szerverein, ezzel biztosítva, hogy bármikor, bárhonnan elérhetőek legyenek a jogosultak által, és minimalizálásra kerüljön az adatvesztés kockázata. 

+
Workflow management

Workflow management

Mint az értékesítési folyamatok támogatása résznél már említésre került, a rendszer egyik alapvető célja a szerelési folyamat minél magasabb szintű automatizálása. 

+
Kontrolling

Kontrolling

Minden rendszer egyik fő kritériuma a munkafolyamatok megkönnyítése mellett, hogy a benne tárolt adatokból a vezetőség döntéseit elősegítő információk legyenek kinyerhetőek. 

+
Vállalati CRM, értékesítési terület

Vállalati CRM, értékesítési terület

A rendszer ügyfélkapcsolati területe (CRM) lehetőséget ad az érdeklődők/partnerek személyes/céges adatainak nyilvántartására, és a velük való kommunikáció lefolytatására. 

+