Szolgáltatásmenedzsment

Cégünk a rendszer bevezetés előtti és utáni partnertámogatást nagyon fontosnak tartja. A megfelelő modulok tervezése előtt részletesen felmértük partnerünk igényeit, jelenlegi munkafolyamatait, a résztvevő szereplőket. A megismert munkafolyamatot elemeztük, a szükséges helyeken a gördülékenyebb rendszerhasználat érdekében változásokat javasoltunk. A rendszer tervezése során több körös tervezői meetingeken véglegesítettük a rendszer alapjait. Ez alapján előállt egy funkcionális rendszerterv, amely a fenti modulok részletes leírását tartalmazza. A kommunikációhoz egy olyan rendszert használunk, amely biztosítja a párbeszéd hozzászólásainak hosszú távú tárolását, visszakereshetőségét, kategorizálását modulonként, működési területenként.

A rendszer bevezetése után is ez lesz a fő kommunikációs platform. A platform lehetőséget ad a jövőbeni funkcionalitás tervezésére (az első verzióhoz hasonlóan), az esetleges rendszerhibák bejelentésére, az így létrejött igény/hibajegyekre történő kapacitástervezésre, a hibajegyek javítási verziókba foglalására. A rendszer jogosultsági szintekkel van ellátva, amely biztosítja, hogy minden résztvevő a részére elérhető információkhoz férhessen hozzá.

Az elkészülő újabb szoftververziók előzetes tesztelés után kerülnek átadásra a végfelhasználók felé, a különböző verziók között bizonyos keretek között lehetőség van az oda-visszaváltásra.

 Tudjon meg többet!