Az értékesítési modul segítségével a CRM rendszerbe rögzített érdeklődők számára készíthető árajánlat. Az elkészített ajánlat teljes élettörténete menedzselhető a rendszeren keresztül, így megkönnyítve az értékesítők munkáját. Az árajánlat készítése egy többlépcsős folyamat, ami a vevő alapigényeinek felmérése után egy tájékoztató árajánlatból, majd ennek elfogadása esetén egy helyszíni felmérést követő pontosított ajánlatból áll. Ezen ajánlatnál lehetőség van egyedi, vagy általános kedvezmény adására is, akár termékszinten, akár a teljes összeget tekintve. Az ajánlat elfogadása esetén a rendszer automatikusan szerződést generál, és ennek aláírása után megkezdődik az engedélyeztetési, majd ezt követően a készre szerelési folyamat. Sikeres műszaki átadás után a rendszer automatikusan legenerálja a szükséges műszaki dokumentációkat, és mindezeket elektronikusan elérhetővé teszi a vevő számára.